برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

آخرین مطالب

 

 فضای مجازی.تبلیغات اینترنتی.تبلیغات رایگان.آگهی رایگان تبلیغاتی.درج تبلیغات رایگان.سایت تبلیغاتی رایگان.سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید.سایت های تبلیغاتی پربازدید.سایت تبلیغات رایگان.تبلیغات رایگان در اینترنت.تبلیغات رایگان اینترنتی.ثبت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان.نیازمندی ها.تبلیغات و درج آگهی رایگان.ثبت آگهی رایگان در اینترنت.سایت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان در سایت های معتبر.درج آگهی رایگان در اینترنت.درج آگهی استخدام رایگان.نیازمندی ها.ثبت نیازمندی رایگان

 

http://www.niazsara.com

 

از مهم‌ترین قابلیت‌های فضای مجازی و یکی از شکل‌های پذیرفته‌شده‌ی تبلیغات در فضای مجازی ، که از جنبه‌های کاربردی این فضا در اشاعه‌ی تبلیغات به شمار می‌رود ، ارائه‌ی خدمات رایگان و در کنار آن ، قرار دادن مخاطب در برابر تبلیغات است . به عنوان مثال ، برخی شرکت‌ها ، برنامه‌های کاربردی را در محیط اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌دهند ، اما در کنار آن ، نوعی از تبلیغ را قرار می‌دهند.

تبلیغات در واقع بیشتر در نظریات مربوط به اقناع جای می‌‌گیرد که طی تبلیغات ، یک فرد را که شنونده ، بیننده ، خواننده و مخاطب ماست ، به عمل خاصی ترغیب می‌‌نماییم . در این قسمت نگاهی به تأثیرات تبلیغات رایگان در فضای مجازی و شبکه‌های تلفن همراه خواهیم داشت .

آگاهی

اولین مرحله در فرآیند تبلیغ ، دادن آگاهی نسبت به محصول و خدمات است . بعد از آنکه مخاطب با یک عقیده ، کالا یا خدمات آشنا شد ، باید اطلاعات جامع به وی برسد و آشنایی اولیه در سطح مخاطبان اشاعه یابد . این مرحله از مهم‌ترین مراحل تبلیغات است.

 اما از جدیدترین و پُرکاربردترین نوع آگهی  در تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات به کمک سایت آگهی رایگان است. امکان گسترش یک ایده از مهم‌ترین قابلیت‌‌هایی است که سایت تبلیغات رایگان به طور غیرمستقیم برای تبلیغات فراهم آورده‌‌اند . به عنوان مثال ، برخی از سایت های تبلیغاتی پربیننده در سطح جهان ، بیش از یک میلیارد بازدید کننده دارند که این امر امکان گسترش یک ایده را در بین آن‌ها از طریق درج آگهی رایگان فراهم می‌‌سازد. سرعت اشاعه‌ی این گونه از تبلیغات به حدی است که محدودیت‌‌های زمانی و مکانی به سرعت رنگ می‌‌بازند و تبلیغ‌کننده می‌‌تواند تبلیغات رایگان خود را برای تعداد نامحدودی از مخاطبان از سرتاسر جهان، در زمان کمی انتشار دهد. امروزه نزدیک به 83 درصد از شرکت‌‌های تبلیغاتی برای معرفی خدمات خود از سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید استفاده می‌‌کنند و نزدیک به 69 درصد از مخاطبان نیز از طریق این وب سایت ها  تبلیغات را دنبال می‌‌کنند.

از طرفی افراد عادی که در سایت های تبلیغاتی پربازدید تبلیغاتی در معرض تبلیغات قرار می‌‌گیرند، خود نیز به نحوی با اشتراک‌گذاری تبلیغات به اشاعه‌ی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی کمک می‌‌نمایند. تحقیقات در این زمینه نیز ثابت کرده‌‌اند توصیه‌‌هایی که از جانب دوستان غیرذی‌نفع ، برای خرید کالا یا کسب خدمات خاصی صورت می‌پذیرند ، تأثیر بسیار بیشتری از تبلیغات عادی دارند. دلیل این امر به این برمی‌‌گردد که به نوعی افراد در مواجهه با دوستان، این احساس را ندارند که برای خرید کالایی خاص، مورد بازیچه قرار گرفته‌‌اند. این امر به خوبی در سایت های تبلیغاتی رایگان  نمود پیدا می‌‌کند؛ به نحوی که فرد در سایت های تبلیغاتی رایگان  با بسیاری از تبلیغات و آگهی ها  به وسیله‌ی اشتراک‌گذاری دوستانش آشنا می‌شود و اعتماد زیادی به این قبیل تبلیغات پیدا می‌‌کند. بدین وسیله، در اینجا احتمال تأثیر تبلیغ در کنار این کارکرد سایت های تبلیغاتی رایگان  افزایش می‌‌یابد.

 یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌‌های سایت های تبلیغاتی رایگان  و یکی از شکل‌‌های پذیرفته‌شده‌ی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان  ، که از جنبه‌‌های کاربردی این فضا در اشاعه‌‌‌ی تبلیغات است، ارائه‌ی خدمات رایگان و در کنار آن، قرار دادن مخاطب در برابر تبلیغات است. به عنوان مثال، برخی شرکت‌‌ها، تبلیغ محصول و کالا و خدمات خود را در محیط اینترنت به صورت رایگان به مخاطبانشان ارائه می‌‌دهند؛ اما در کنار آن، خود نوعی از تبلیغ را قرار می‌‌دهند. در این رابطه، مخاطب به صورت رایگان به اطلاعات شرکت ها و سازمان ها دسترسی پیدا می کند، و شرکت سازنده نیز به دلیل رایگان بودن درج آگهی، مخاطبان زیادی را در سایت تبلیغاتی رایگان پیدا می‌‌کند. در واقع این نوع از اشاعه یکی از سریع‌ترین و کاربرپسندترین نوع اشاعه است که با توجه به قابلیت‌‌های سایت تبلیغاتی رایگان ُکاربردی شده است.

 از عوامل دیگر تسهیل‌کننده‌ی درج آگهی و تبلیغات در وب سایت های تبلیغاتی رایگان،  بحث مربوط به هزینه‌‌های پایین این نوع از تبلیغات است. تبلیغات از طریق وب سایت های تبلیغاتی رایگان ، به عنوان تبلیغاتی ارزان شناخته می‌‌شوند . به عنوان مثال ، در این نوع از تبلیغات ، ما با بنر و کاغذ و خرید فضا در محیط فضای مجازی روبه‌رو نیستیم. به همین دلیل ، قیمت تبلیغات ، با توجه به عدم وابستگی به لوازم عینی و مادی ، پایین‌‌تر از تبلیغات در فضای واقعی است .

 از دیگر سو، تبلیغات در محیط اینترنت باعث شده است که هر فرد و کاربر، در هر شرایطی، بتواند خود به تبلیغات در این محیط‌‌ها بپردازد و انحصار ارائه‌ی تبلیغات از سوی مؤسسات و شرکت‌‌های بزرگ، به نوعی به چالش کشیده شود.

 حتی گاهی امکان ارائه‌ی تبلیغات ارزان به این شکل بروز می‌‌یابد که فرد به عنوان کاربر در وب سایت های تبلیغاتی رایگان  عضویت یافته و بعد از آن، از طریق این وب سایت ها، به تبلیغ کالا و خدمات خود می‌‌پردازد. از این طریق، فرد کاربر که ممکن است حتی شرکت یا مؤسسه‌ی مالی نیز باشد، بدون هزینه‌ی زیادی به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا می‌‌کند. کلاً ساختار سایت های تبلیغاتی رایگان  به گونه‌‌ای است که در این فضا هیچ گونه فعالیتی از سوی کاربر رد نمی‌‌شود و این فضا دست رد به سینه‌ی مخاطبان خود نمی‌زند؛ چه این فعالیت عادی کاربر باشد و چه فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی باشد.

 روش دیگر که در زمینه‌ی تبلیغات ارزان در سایت های تبلیغاتی ممکن است رخ دهد، وجود وب‌سایت‌‌هایی است که با دریافت مبالغ اندک، به معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در محیط اینترنت می‌‌پردازند و این امر محیط مجازی را به محیطی کاربرپسند برای تبلیغات تبدیل می‌‌سازد. البته باید اذعان داشت که قیمت تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان ، بستگی به ترافیک سایت و تعداد بازدیدکننده‌ی آن دارد.

 از عوامل تأثیرگذار دیگر در امر اشاعه‌ در تبلیغات رایگان، بحث مربوط به تبلیغات رایگان است. با توسعه‌ی شبکه‌‌های ارتباطی تلفن همراه و فضای مجازی، امکان انتقال تصاویر و ویدئو برای کاربران تلفن همراه، به عنوان قابلیتی برای تبلیغات مطرح شده است. این قابلیت جدید، تحولی جدی در دنیای تبلیغات در زمینه‌ی تلفن همراه به وجود آورده است. مخصوصاً با توجه به توسعه‌ی تلفن‌‌های همراه هوشمند با صفحات بزرگ، این امکان دارای جذابیت‌‌های بصری نیز شده است.

خاصیت دیگر اشاعه‌ی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان ، پیوند خوردن تبلیغات به فناوری است. به عنوان مثال، بودن در محیطی که همراه با استفاده‌ی لذت‌بخش از تکنولوژی است، برای هر فردی فی‌النفسه لذت‌بخش خواهد بود و به همین دلیل، تبلیغات در این محیط جدید نیز به نوعی نوآوری تلقی می‌گردد و خود‌به‌خود کلیه‌ی تبلیغات در فضای مجازی برای کاربر جذاب می‌‌شوند.

 شاید مهم‌ترین خاصیت سایت های تبلیغاتی رایگان  که در بحث اشاعه به کمک تبلیغات می‌‌آید، بحث مربوط به متن‌محور بودن این فضا باشد. بیشتر تبلیغات در زمینه‌ی اینترنت، مبتنی بر متن هستند که در صفحات وب‌سایت‌‌های پُربازدید نقش می‌‌بندند. اگر به تبلیغات سایت‌‌هایی مانند یاهو توجه کنیم، متوجه می‌‌شویم که بیشتر تبلیغات موجود در این سایت، متن‌محور هستند. متن‌محور بودن در اینجا با مفهوم متن در جهان واقعی متفاوت است. در اینجا متن ممکن است حاوی تصاویر، برند محصولات خاص یا... باشد؛ اما مهم‌ترین نکته در مورد تبلیغات متن‌محور در محیط اینترنت، خاصیت لینک‌دهی تبلیغات است. دقیقاً در مفهوم تبلیغات در فضای مجازی، متن‌محور بودن تبلیغ به این معنی است. این قابلیت امکان اشاعه را به سهولت هر چه تمام‌تر برای تبلیغات فراهم می‌‌آورد .

 

http://www.niazsara.com

تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
آرین تیم کروه نرم افزاری آرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی