برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

آخرین مطالب

فرش سجاده کاشان

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ

فرش سجاده کاشان

سجاده فرش چیست؟

به فرش سجاده ای فرش مسجد هم گفته می شود، همان طور که از اسم آن پیداست تشکیل شده است از دو واژه سجاده+ فرش که یک اسم مرکب است.  که هردو معنای مستقل دارند.

در واقع می توان از این واژه اینطور برداشت کرد که سجاده فرش همان فرشی است که طرحی از سجاده را در خود جای داده است.

در زمان های قدیم مردمان نمازگزار بر این باور بوده اند که استفاده از سجاده در حین نماز آنها را از آفتاب سوزناک در آخرالزمان محفوظ نگه میدارد و به همین دلیل برای نماز خواندن در مساجد همراه سجاده می آوردند و همین عامل در دراز مدت باعث شد تا افراد ازآوردن سجاده به همراه خود خسته شوند موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرده استفاده از فرش های بزرگ ، قالیچه ها و ... در مساجد به مرور زمان برای آنها مشکلاتی در پی داشت که می توان به مشکلات در حین شستشو به خاطر بزرگی و سنگینی فرش ها، مشکلات حمل و نقل و جابه جایی فرش ها و....باعث شد در ذهن افرادی که در زمینه صنعت نساجی  فعالیت دارند ایده ی خلق یک محصول جدید به نام سجاده فرش  شکل بگیرد. 

 

سجاده فرش+ فرش سجاده ای +فرش مسجد+سجاده+ فرش+فرش نمازخانه+فرش مصلی+ بهترین سجاده+ باکیفیت ترین سجاده+ بهترین سجاده فرش+ سجاده کاشان+ بهترین سجاده کاشان+سجاده نماز+محراب+خرید سجاده+ خرید و فروش سجاده+ خرید و فروش سجاده فرش+طرح فرش+فرش محرابی+ بزرگترین صادر کننده سجاده در ایران+ فروشگاه تخصصی سجاده

 

این محصول با همان ویژگی های فرش های معمولی طرحی از سجاده در خود جای داده بود که همین عامل سبب شد این کالا به نام سجاده فرش ، جای خود را در بین  مساجد ، حسینیه هاو مصلی ها و.... جای خود را باز کند.سجاده فرش یا فرش سجاده ای، فرش نمازخانه، فرش مصلی، فرش مسجد از دیگر نام هایی ست که برای سجاده فرش به کار گرفته می شود ولی به طور معمول عموم مردم برای این کالا از واژه سجاده فرش استفاده میکنند.


مشاهده سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
آرین تیم کروه نرم افزاری آرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی