برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

آخرین مطالب

ترافیک درسایتهای نیازمندی و تبلیغاتی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ب.ظ

 

ترافیک درسایتهای نیازمندی و تبلیغاتی.تبلیغات اینترنتی.تبلیغات رایگان.آگهی رایگان تبلیغاتی.درج تبلیغات رایگان.سایت تبلیغاتی رایگان.سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید.سایت های تبلیغاتی پربازدید.سایت تبلیغات رایگان.تبلیغات رایگان در اینترنت.تبلیغات رایگان اینترنتی.ثبت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان.نیازمندی ها.تبلیغات و درج آگهی رایگان.ثبت آگهی رایگان در اینترنت.سایت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان در سایت های معتبر.درج آگهی رایگان در اینترنت.درج آگهی استخدام رایگان.نیازمندی ها.ثبت نیازمندی رایگان

 

http://www.niazsara.com

برای تبلیغ موثر و فراگیر خدمات و محصولات خود در سایتهای تبلیغاتی، می بایست در مورد ترافیک سایت تبلیغاتی اطلاعات خوبی داشته باشیم. برخی از وب سایت هایی که برای تبلیغ انتخاب می کنید، در مورد شمار بیننده خود اطلاعاتی اعلام می کنند که تحلیل درست آن ها، شما را به انجام تبلیغ در سایت مورد نظر متقاعد یا از انجام آن، منصرف می کند. نا گفته ییدا ست که یکی از روش های موفقیت پرتال های اینترنت که قابلیت های طراحی پرتال نیز در آن تاثیر غیر مستقیم دارد، معرفی و تبلیغ آنلاین است.  برای تبلیغات و نیازمندی آنلاین، ترافیک سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. ترافیک سایت تیلیغاتی و نیازمندیها ، تعداد بیننده یک سایت را نشان می دهد.

 هر اندازه یک سایت تبلیغات اینترنتی از بیننده بیشتری برخوردار باشد، محبوبیت آن برای کاربران اینترنت بیشتر است. سایتی که بیننده بیشتر داشته باشد، بیشتر مورد بازدید کاربران قرار می گیرد و معمولا این سایت ها، از حجم آگهی های آنلاین زیادی برخوردار هستند. در این سعی  و مقاله، به دلایل تحلیل ترافیک یک سایت  تبلیغات اینترنتی پرداخته می شود و پایگاه های وب فارسی جهت تحلیل ترافیک سایت معرفی می شود.

 تفاوت تبلیغات اینترنتی و تبلیغات سنتی، در سهولت و برد بالای آن می باشد که می تواند ظرف چند ثانیه، میلیون ها نفر را در سراسرجهان با مفهوم و مساله ای آشنا و ترغیب کند. امری که برای تبلیغات سنتی هیچ گاه قابل تصور نبوده است. تبلیغات اینترنتی را باید بیش از قبل بها داد و به اهمیت اثربخش آن بهتر آگاه بود.

تحلیل ترافیک یک سایت تیلیغاتی نتایج مطلوبی برای وب مسترهای پایگاه های اینترنت ارائه می کند که منجر به ارتقای دید و رویکرد آن ها نسبت به ادامه فعالیت های اطلاع رسانی الکترونیکی آنان می گردد. وقتی بتوانید تحلیل درستی از ترافیک صفحات وب سایت تیلیغاتی  خود بکنید، قطعا مخاطب شناسی شما منطقی تر و رفتار سازمانی الکترونیکی مفیدی را در پی خواهید گرفت. نزدیک شدن به هدف و تنظیم مجدد هدف Goal Re-setting از جمله مواردی است که تحلیل ترافیک سایت تیلیغاتی برای ما به ارمغان می آورد و باید به آن توجه زیادی معطوف داشت. برای این که چرا باید یک سایت  تیلیغات اینترنتی را تحلیل آماری کنیم، دلایل دهگانه ذیل الذکر ارائه می شود : 

1-  شناسایی رفتار الکترونیکی کاربران در سایت

2- شناسایی استراتژیهایی که بهتر جواب داده اند

3- تحلیل رفتار کنونی برای پی ریزی استراتژیهای بعدی سایت 

4- شناسایی پر مخاطب ترین بخش های سایت

5- آگاهی از روش های اتصال به سایت و نرم افزارهای استفاده شده کاربران برای ورود به سایت

6- از چه کشورهایی بیننده داشته است ؟

7- کدام صفحات سایت بیش تر مورد بازدید قرار گرفته است ؟

8- چه نرم افزار هایی برای ورود به سایت ما از طریق کاربران استفاده شده است ؟

9- چه زمان هایی در روز بیش ترین مراجعه به سایت ما بوده است ؟

10- به طور روزانه، ماهانه و سالانه ف چه تعداد بار سایت ما مورد بازدید قرار گرفته است ؟

نرم افزارهای رایگان اطلاع از ترافیک سایت

بسیاری از سرورهایی که خدمات هاستینگ (اجاره فضای سایت ) را می دهند، نرم افزار اطلاع از تعداد بیننده سایت یا کنتور را به شما می دهند. قبلا یادآوری می کنیم که برای استفاده از کنتور های سایت های زیر به مطالب زیر دقت کنید :

1-    سورسی را که سایت ارائه دهنده کنتور به شما می دهد تا در سایت خود قرار دهید، به درستی در ایندکس سایت قرار دهید.

2-    مطمئن باشید که آرم سایت ارائه دهنده کنتور رایگان، در سایت شما نمایش داده می شود.

3-    احتمالا این سرویس های رایگان بعد از مدتی پولی می شود. به این مورد توجه کنید.

4-    کنتوری که در سایت شما وجود دارد، برای همگان قابل رویت است.

5-    تمام جزئیاتی که شما از طریق کنتور سایت مشاهده می کنید، برای دیگر کاربران نیز قابل دیدن است.

http://www.niazsara.com

تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
آرین تیم کروه نرم افزاری آرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی