برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

آخرین مطالب

اهداف تبلیغات اینترنتی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

 

 اهداف تبلیغات اینترنتی.تبلیغات اینترنتی.تبلیغات رایگان.آگهی رایگان تبلیغاتی.درج تبلیغات رایگان.سایت تبلیغاتی رایگان.سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید.سایت های تبلیغاتی پربازدید.سایت تبلیغات رایگان.تبلیغات رایگان در اینترنت.تبلیغات رایگان اینترنتی.ثبت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان.نیازمندی ها.تبلیغات و درج آگهی رایگان.ثبت آگهی رایگان در اینترنت.سایت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان در سایت های معتبر.درج آگهی رایگان در اینترنت.درج آگهی استخدام رایگان.نیازمندی ها.ثبت نیازمندی رایگان

http://www.niazsara.com

 

تمام افرادی که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را داشته باشند بدون استثنا بخشی از برنامه های کاری خود را با بخش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی اختصاص می دهند؛ چرا که لزوم تبلیغات اینترنتی برای موفقیت کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست.

تبلیغات اینترنتی و درج آگهی یکی از روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه و موثر می باشد که برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.به عبارت دیگر تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نیز می تواند یکی از پنل های مهم تبلیغات هر حرفه ای می تواند به شمار بیاید.

تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی دو مقوله جدا از هم و مرتبط با هم می باشند؛ لذا در این مقاله سعی شده با تفکیک میان این دو گزاره، راهکارهای موثری ارائه شود؛ چرا که آشنایی بهتر با این مفاهیم، کمک شایانی برای برنامه ریزیهای استراتژیک تبلیغات اینترنتی خواهد نمود.

تبلیغات اینترنتی، یک فعالیت استراتژیک است که می تواند یک کسب و کار اینترنتی را به بعضی از اهداف بازاریابی خود برساند؛ پس بازاریابی  (Marketing)هدف نهایی تبلیغات می باشد.بازاریابی اینترنتی را می توان در چهار مقوله کالا یا خدمات، روشهای ارائه خدمات ، قیمت گذاری، تعرفه ها ، تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی نمود.

هدف نهایی بازاریابی، تولید کالا یا عرضه خدمتی در بازار کار است که قیمت و کیفیت و مشخصات آن مناسب و مورد قبول مشتریان احتمالی بوده ، نیازهای آشکار و پنهان آنان را برآورده ساخته و برای کسب و کار اینترنتی نیز رضایت مشتری ، شهرت ، سود و فروش بیشتر را به ارمغان بیاورد.

بنابراین اگر در ریشه یابی مشکل یا مسئله یک کسب و کار اینترنتی، مشخص شود که علل عدم استقبال کاربران و یا کاهش بازدهی سیستم ، فقط در نحوه قیمت گذاری یا ارائه یا کیفیت اندک و نامطلوب کالا یا خدمات است فعالیت تبلیغاتی نه تنها حلال مشکل نخواهد بود بلکه افزایش هزینه ها و مشکلات را در پی خواهد داشت.اما در صورتی که ضعف بازدهی کسب و کار ریشه در کم و کیف فعالیت های تبلیغاتی داشته باشد برنامه ریزیهای تبلیغاتی می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

به همین دلیل باید استراتژی ها، اهداف و برنامه ریزی ها را در دو مقوله جداگانه بازاریابی و تبلیغات از یکدیگر تفکیک نمود.

۱-نمونه هایی از اهداف بازاریابی اینترنتی

▪ افزایش فروش

▪ افزایش سود

▪ ورود به بازارهای اینترنتی خارجی

▪ افزایش سهم بازار اینترنتی در بازار اینترنتی داخلی

▪ افزایش سهم بازار در بازارهای اینترنتی خارجی

▪ خارج کردن رقبای ضعیف از عرصه رقابت

▪ کاهش هزینه های متوسط ( هزینه هایی نظیر نیروی انسانی،نفوذ به مناطق مختلف جغرافیایی و …)

▪ تغییر سلیقه مشتریان

▪ کاهش فاصله ارتباطی با مشتریان

▪ فروش مستقیم انواع لوازم خانگی , لوازم الکترونیکی و ….

۲- نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی

▪ تنوع و تازگی محصولات و خدمات

▪ افزایش کیفیت

▪ توزیع وسیع کالا و خدمات

▪ قیمت نازل ( و به طور کلی تغییرات قیمتی )

▪ کمپین های تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه

▪درج آگهی اینترنتی

 

اهداف تبلیغات اینترنتی.تبلیغات اینترنتی.تبلیغات رایگان.آگهی رایگان تبلیغاتی.درج تبلیغات رایگان.سایت تبلیغاتی رایگان.سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید.سایت های تبلیغاتی پربازدید.سایت تبلیغات رایگان.تبلیغات رایگان در اینترنت.تبلیغات رایگان اینترنتی.ثبت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان.نیازمندی ها.تبلیغات و درج آگهی رایگان.ثبت آگهی رایگان در اینترنت.سایت آگهی رایگان.درج آگهی رایگان در سایت های معتبر.درج آگهی رایگان در اینترنت.درج آگهی استخدام رایگان.نیازمندی ها.ثبت نیازمندی رایگان

 

۳- نمونه هایی از اهداف تبلیغات اینترنتی

▪ افزایش درجه شناسایی مشتریان

▪ افزایش وفاداری به خدمات سایت

▪ ایجاد تمایل برای استفاده

▪ خدمات کسب و کار

▪ تبدیل نام تجاری به BRAND

▪ کاهش موجودی انبار کالاها

▪ افزایش بازدیدکنندگان ( بهبود رتبه های آماری سایت )

و …

۴- نمونه هایی از استراتژی های تبلیغات اینترنتی

▪ رضایت کامل مصرف کننده و تامین نیازهای او

▪ تمرکز بر مشتریان مرفه و ثروتمند

▪ تمرکز بر کاربران شهرهای بزرگ و کلان شهرها

▪ فشار تبلیغاتی از طریق شبکه های اجتماعی

▪ تمرکز بر تبلیغات ویروسی و کاربر به کاربر

▪ تمرکز بر شیوه های جدید ارائه خدمات ( شناسایی خلاء ها )

 

۵- نمونه هایی از برنامه های اجرایی در تبلیغات اینترنتی

▪ معرفی مزایا و منافع محصول برای کاربران

▪ معرفی و تاکید برصرفه های اقتصادی محصول

▪ اعلام لیست قیمتها

▪ طولانی کردن زمان گارانتی

▪ برنامه های تشویقی برای استفاده از خدمات ( قرعه کشی و مزایای جانبی )

▪ جلب و جذب مشتریان ناراضی قدیمی

▪ حفظ ارتباط با مشتریان

http://www.niazsara.com

 

تبلیغات اینترنتی,تبلیغات رایگان,آگهی رایگان تبلیغاتی,درج تبلیغات رایگان,سایت تبلیغاتی رایگان,سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید,سایت های تبلیغاتی پربازدید,سایت تبلیغات رایگان,تبلیغات رایگان در اینترنت,تبلیغات رایگان اینترنتی,ثبت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان,نیازمندی ها,تبلیغات و درج آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان در اینترنت,سایت آگهی رایگان,درج آگهی رایگان در سایت های معتبر,درج آگهی رایگان در اینترنت,درج آگهی استخدام رایگان,نیازمندی ها,ثبت نیازمندی رایگان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
آرین تیم کروه نرم افزاری آرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی