برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

برترین وبسایت ها

برترین وب سایت ها

آخرین مطالب

 

اتحادیه صنف تولید و فروش گلاب و عرقیات گیاهی کاشان

 


 

مراحل مطالعات و شناسایی خوشه صنعتی گلاب، عرقیات و اسانس کاشان صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان انجام شد. شرکت شهرک ها، صنعت گلاب را در چهار منطقه شهرستان کاشان شامل برزک، قمصر، نیاسر و بخش مرکزی شناسایی کرده است. خوشه صنعتی شامل تعداد واحدهای هم تولید یعنی با محصول مشترک را شامل می شود که پراکندگی جغرافیایی در یک منطقه دارد و چالش ها و فرصت های این واحدها مشابه یکدیگر است. اکنون بیش از یکهزار و 540 واحد سنتی و 27 واحد صنعتی تولید گلاب و عرقیات در کاشان فعالیت می کند.


این صنعت سبب ساز اشتغال بیش از 18هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این شهرستان شده است. میزان تولید سالانه گلاب کاشان به 166 میلیون لیتر و عرقیات آن به 30 میلیون لیتر می رسد. در سال 90 حدود 6/66 درصد صادرات گلاب و عرقیات استان و 4/45 درصد صادرات گلاب و عرقیات کشور به طور مستقیم از سوی این خوشه صنعتی انجام شده است.


کاشان به عنوان بزرگترین صادرکننده گلاب، عرقیات و اسانس کشور بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند کویت، امارات و عربستان، آسیای جنوب شرقی مانند چین و ژاپن و اروپا مانند آلمان و اسپانیا را هدف قرار داده است. در سال جاری این خوشه صنعتی با وارد شدن به فاز اجرایی صادرات گسترده و ساماندهی شده را انجام می دهد. با افزایش قیمت دلار ارزآوری این صنعت نیز برای کشور بالا رفته و سودآورتر شده است. در مرحله اجرایی خوشه صنعتی راهبردهایی برای تامین مواد اولیه به صورت ارگانیک، ورود تکنولوژی هایی جدید به این صنعت و فروش سازماندهی شده اتخاذ می کنیم.
امید است در آینده نزدیک شهرک اختصاصی تولید گلاب و عرقیات و اسانس در شهر برزک یا قمصر کاشان ایجاد و واحدهای کنونی به آن محل منتقل شود.

 

ارتباط با ما:

آدرس: شهرستان کاشان- خیابان 22 بهمن- ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی- طبقه اول

تلفن: 03155468530  فاکس : 03155468530

ایمیل:info@golabkashan.org

 


 

 

اتحادیه,اتحادیه گلاب, اتحادیه گلاب کاشان,گلاب خوب,بهترین گلاب,برترین گلاب,گلاب کاشان,بهترین گلاب ایران,بهترین شرکت های گلاب کاشان,گلاب,عرقیات,خوشبو ترین گلاب,خوش عطرترین گلاب,گلاب درجه یک,گلاب طوبی,شرکت های معتبر گلاب,مارک های معتبر گلاب,سوغات کاشان،با کیفیت ترین گلاب، بهترین گلاب، گلاب خوب کاشان، گلاب نیاسر، گلاب قمصر، تولیدکنندگان گلاب

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
آرین تیم کروه نرم افزاری آرین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی